ארון הזזה לבן

ארון הזזה לבן למראה יוקרתי

הגיע הזמן להחליף ארון? המחשבות המרגשות על עיצוב הבית החדש לא מרפות? ההתלבטות לא נותנת מנוח? מתחשק לך ארון הזזה איכותי ומעוצב? חשבת על צבע? איך יראה חדר השינה החדש שלך ומה יהיה הצבע הדומיננטי?

לבן צבע של יוקרה

בשנים האחרונות הצבע הלבן תובע את חלקו וחוזר לאופנה במגוון תחומים כמו ביגוד, מכוניות, רהיטים ועוד. הלבן מסמל ניקיון, טהר, רומנטיקה, התחדשות ויוקרה, הוא מעניק תחושת מרחב, מאיר ומאוורר את חלל הבית. ארון הזזה לבן לחדר שינה זוגי בעיצוב רומנטי חלומי, בגווני לבן עם וילון רך ושקוף לאורך ויטרינה, אין מראה יוקרתי ורומנטי מזה. ארון הזזה מיועד לחדרי הורים או ילדים מתבגרים.

דלקוב, מובילה בייצור ושיווק ארונות הזזה

דלקוב היא למעשה המרכז המקצועי והמנוסה ביותר בארץ לייצור ושיווק של ארונות הזזה מכל הסוגים, ארונות הזזה עם מראה או בלי, חדרי ארונות קטנים ואפקטיבים. דלקוב מכירה את התפתחות שוק הרהיטים, מכירה את קווי העיצוב המתחדשים ומחויבת לסטנדרטים הבין-לאומיים הגבוהים ביותר שיש. איכות חומרי הגלם, מקצועיות הייצור, ההקפדה על הפרטים וההבנה של צורכי הלקוחות המודרניים אשר אינם מעוניינים בפשרות, כל אלה הופכים את דלקוב לבחירה הנכונה לרכישת הארון החדש שלך.

אקסלוסיביות לצד איכות בלתי מתפשרת

טרנדים בעיצוב קמים ומתחדשים בכל רגע. דלקוב עוקבת בהתמדה אחרי התפתחות השוק העולמי בתחום, כמו גם חידושים טכנולוגים ופתרונות מתקדמים ליצור אפשרויות אחסון לנוחות מקסימלית ועיצוב מרהיב. דלקוב שמה לה את המצוינות והובלת השוק הישראלי לדגל ומציעה רמת שירות מהגבוהות שיש ללקוחותיה.

מנגריה קטנה למעל משוכלל

בשנת 1987 דלקוב עוד הייתה נגריה קטנה, אשר עם השנים התקדמה וצמחה וכיום היא מפעל עם 60 עובדים מקצועיים. תכנון ארון הזזה לבן זה ענין למקצוענים בעלי ניסיון. דלקוב כאן על מנת לתת מענה לבקשתך, ארונות יכולים להגיע במגוון צבעים וטקסטרות על פי טעמך וצבע בתנור לשירותך לצביעה ועיצוב, על פי רצונך.

מאמרים אחרונים

שתפו

Call Now Button דילוג לתוכן