ארונות הזזה עם מראה

ארונות הזזה עם מראה קונים אצל המקצוענים

חשקה נפשך בארון עם מראה? ארון עם דלת הזזה ומראה גדולה? יש לך טעם טוב. דלקוב מציעה לך מגוון ארונות כמו ארון הזזה לבן, חדרי ארונות קטנים, ארונות עם מראה, בלי מראה ועוד.

ניסיון של קרוב ל 30 שנה

חברת דלקוב התחילה כנגרייה קטנה בשנת 1987 והיום היא מפעל המונה כ-60 עובדים מקצועיים. החברה מיבאת מענקית הארונות RAUMPLUS הגרמנית, ארונות מוכנים וחומרי גלם מהטובים שיש בעולם. ארונות הזזה עם מראה קונים רק מדלקוב, החברה המובילה בשיווק, יבוא וייצור ארונות מעוצבים מהמתקדמים ביותר בעולם.

שמונה שנות אחריות

דלקוב היחידה המוכרת את מוצריה עם שמונה שנות אחריות. דלקוב כל כך בטוחה בארונות שלה עד אשר אין לה קושי לתת אחריות מלאה לשנים ארוכות. ארונות עם שתי דלתות, שלוש דלתות או ארבע, הכל לפי טעמו של הלקוח כמו גם גודלו של הארון, אורכו ורוחבו ועומק המדפים. פתרונות אחסון מתקדמים בשלל פטנטים חדשניים, הם מסמני ההיכר של דלקוב.

איכות ומקצועיות

איכות ומקצועיות לא מתבטאות רק במוצרים. איכות מתבטאת בשירות המקצועי והאדיב, העונה לצורכי הלקוחות ומבין ללבם. רק אצלנו טכנאי יגיע עד ביתך ללא תוספת תשלום, להרכבה, תיקון או כל מה שידרש. שביעות רצונם של הלקוחות הם לנו מטרה עליונה.

ארון הזזה עם מראה בעיצוב מרהיב

דלת הזזה הנפתחת ברכות ובשקט כיאה לארון יוקרתי. מראה גדולה כחלק מהארון משתלבת בגאוניות בעיצוב המרשים, קווים משורטטים ונקיים, חללי אחסון רחבים ומזמינים, עיצוב מודרני מרהיב. זה היה תיאור חלקי של ארון מבית דלקוב, ארון עבורך כפי שמגיע לך. אנחנו כאן עבורך, מחכים לפנייתך, נשמח לענות על כל שאלה ולכוון אותך לקנייה נכונה.

מאמרים אחרונים

שתפו

Call Now Button דילוג לתוכן