מתיחת המותג לתחום המטבחים

מתיחת המותג לתחום המטבחים

חברת דלקוב הינה חברה וותיקה ומקצועית אשר מספקת פתרונות לייצור וייבוא ארונות הזזה לאנשים פרטיים ובתי עסק בארץ כבר מעל לשלושים שנה. כספקית ארונות ההזזה המובילה בארץ, אנחנו מבינים את מקור ההצלחה שלנו אשר סייע לנו להפוך ממפעל קטן לחברה שאנו היום ויעזור לנו לצמוח בעתיד עבור קהל לקוחותינו.

החזון והשאיפה התמידית שלנו למתן השירות, הפתרונות והמענה המקצועיים והאמינים ביותר הם הסיבה שאנו מסוגלים כיום להגיד בגאווה שאנו יכולים לספק את פתרונות ארונות ההזזה הטובים ביותר.

עונים לדרישות לקוחותינו

האחריות שאנו לוקחים על תהליכי העבודה וארונות ההזזה שאנו מספקים ומתקינים גם היא הסיבה לכך שהלקוחות שלנו נשארים איתנו בקשר, ממשיכים לעבוד איתנו וממליצים עלינו. ושוב, כמענה על דרישות קהל לקוחותינו, החלטנו למתוח את מותג דלקוב ולשדרג את תחום המטבחים.

למה ניתן לצפות

חוויית השירות אותה שיכללנו לאורך מעל לשלושים שנות ניסיון מחזירה אלינו לקוחות ולקוחות רבים מבקשים פתרונות איכותיים בתחום המטבחים. אנו שואפים לתת את אותם שירותים מגוונים ואמינים ללקוחותינו בתחום המטבחים ולענות על הדרישה שלהם לסיוע מאתנו בענף זה באותה מקצועיות ואחריות תוך הבאת פתרונות אשר עונים על כל הצרכים שלהם ועולים על כל הציפיות שלהם.

עיניים רעננות וידיים מנוסות

אנחנו מזמינים אותך לבחון את המוצרים שאנו מציעים באתר וליצור איתנו קשר על מנת לגלות כיצד ניסיון של שנים רבות יכול לרענן את המטבח שלך – ולהניף אותו לרמה הבאה עבורך.

מאמרים אחרונים

שתפו

Call Now Button דילוג לתוכן