קצת עלינו.. דלקוב ארונות

דלקוב – ארונות בדיוק על פי המידות שלך

מאז שנת 1987 והודות להקפדה על מקצועיות ועל מצוינות, הצליחה דלקוב להפוך מנגריה קטנה – למעצמה ישראלית לייצור וייבוא ארונות הזזה. הניסיון הרב שצברנו לצד הקשרים הרבים שיצרנו במהלך השנים מאפשרים לנו להציע ללקוחות בכל רחבי הארץ שירות ברמה הגבוהה ביותר ומגוון ארונות ופתרונות נגרות בהתאמה אישית באיכות ללא פשרות.

מעל לשלושים שנות ניסיון בייצור פתרונות אחסון

מעבר לרשימת הלקוחות המרוצים אשר צברנו במהלך שנות הפעילות הרבות שלנו, הידע שצברנו במשך פעילותנו הענפה מאפשר לנו להעמיד לרשותך שירות ייחודי הכולל מענה לכל צרכייך, כולל מחלקת פירוט מיוחדת, מקצועית ומנוסה, עם מפרטים מקצועיים לתכניות של דגמי ארונות שונים. בעיקר כאשר מדובר בייצור ארונות הזזה ופתרונות אחסון, עבודה עם מכשור מתקדם ובמגוון שיטות מאפשרים יצירת פתרונות אשר עונים על כל הצרכים ומתעלים מעל כל הציפיות. זו היא המטרה שלנו – וכבר מעל לשלושה עשורים שהיא דוחפת אותנו לקראת שלמות.

יבואנים בלעדיים של RAUMPLUS גרמניה

בדלקוב, אנו מתגאים בהיותנו היבואנים הבלעדיים של חברת RAUMPLUS גרמניה בישראל. חברת RAUMPLUS הגרמנית מחזיקה במספר רב של פטנטים עולמיים רשומים אשר מאפשרים לה לייצר את מוצרי הפרזול והמנגנונים הטובים ביותר בעולם. הודות לשימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר בכל שלבי הייצור והדגש על מתן תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר, זכתה החברה בתואר המובילה העולמית בייצור מנגנונים לארונות הזזה.

ליווי מלא לכל אורך הדרך

נשמח להעניק לך ייעוץ מקצועי בבחירת או יצירת פתרונות האחסון הנכונים ביותר עבור החדרים בביתך.

בין אם ברצונך לרכוש ארון מוכן מארונות ההזזה המובילים בעולם – או שהצרכים שלך דורשים ייצור של ארון ייחודי, השירות שלנו כולל ליווי מלא, החל בשלבי הבחירה והתכנון וכולל מדידה מקצועית המתבצעת בבית הלקוח. אנחנו עובדים בשקיפות מלאה מול לקוחותינו, קשובים לצרכים שלהם, מסיימים את העבודה רק אחרי שכולם מרוצים ומציעים מענה לאורך שנים.

8 שנות אחריות

אנחנו בוטחים בטכנאים שלנו ויודעים שכל ארון מבית דלקוב עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר. מסיבה זו, כל הארונות של דלקוב ותהליכי ההתקנה מטעמנו מגיעים עם תעודת אחריות למשך שמונה שנים. מעבר לכך, אנחנו נשארים זמינים עבור לקוחותינו לייעוץ וסיוע בכל שלב.

עם השנים ולקראת שנת 2014 פונה דלקוב גם לקהל ארונות הסטנדרט תחת מותג חברת הבת: קלוזט סיסטמס. לקהל הדירות שכורות ולתקציבים מוזלים יחסית לארון איכותי מבית דלקוב.

נשמח לעמוד לרשותך!

מאמרים אחרונים

שתפו

Call Now Button דילוג לתוכן