ייצור חדרי ארונות

היותה של דלקוב החברה המובילה בשוק פתרונות האחסון וארונות ההזזה בשוק הישראלי כבר 35 שנה, מאפשרת לחברה להכתיב את המילה האחרונה בתחום הארונות, גם מבחינת ייצור חדרי ארונות בסטנדרט אירופאי ובהתאמה אישית. האיכות הגבוהה של דלקוב נשקפת מכל החומרים אשר בשימוש ומרמת הגימור הגבוהה, תוך שימוש במנגנונים מתקדמים בעלי פטנט מחברת ראומפלוס הגרמנית ותוך יצירת שפה עיצובית ייחודית.

ייצור חדרי ארונות בהתאמה אישית הוא לא שירות לאלפיון העליון בלבד אלא פיתרון פרקטי לכל משפחה בישראל, אשר תוכל ליהנות מייצור חדרי ארונות בהתאמה אישית שיהפוך את פתרונות האחסון לחלק מהשפה העיצובית של הבית ולפריט נוי. בחברת דלקוב מייבאים ארונות ופתרונות אכסון רק מחומרי גלם באיכות מעולה בסטנדרט אירופאי גבוה עם פרזולים איכותיים וברמת גימור גבוהה היוצרת תחושה אלגנטית ומסייעת לפתרונות האחסון להפוך למוקד משיכה לעין או להתמזג באופן הרמוניה עם החלל, בהתאם לצרכי הלקוחות.

 

במסגרת קטלוג קולקציית הארונות של דלקוב תוכלו למצאו מגוון רחב של ארונות בגדים, ארוניות טלוויזיה, ופתרונות אחסון מתקדמים כולל ייצור חדרי ארונות בהשראת הקולקציה או בהתאמה אישית, לשילוב של צרכים ולניצול מיטבי של החלל. היתרון של ייצור חדרי ארונות עם דלקוב הוא שהכל מוזמן, מתוכנן ומתבצע בהתאמה אישית לפי מידות מדוייקות, צרכי האחסון, והגשמת החזון העיצובי שלכם.

הארונות של דלקוב מבשרים על מהפיכה של ממש בתחום וייצור חדרי ארונות בהתאמה אישית משנה מקצה לקצה את האפשרויות העומדות בפניכם בתחום הארונות ופתרונות האחסון. כל הארונות של דלקוב מרהיבים ומרשימים בנוכחות שלהם בחדר כפריט עיצובי וזאת מבלי להתפשר אף במעט על רמת הפרקטיות והפרגמטיות של השטח לאחסון ולשימוש רב תכליתי.

פנו לדלקוב בהקדם לקבל ייעוץ לגבי ייצור חדרי ארונות בהתאמה אישית עבורכם ועבור בני משפחתכם בסטנדרטים הגבוהים ביותר באירופה היישר עד לדלת ביתכם.

מאמרים אחרונים

שתפו

Call Now Button דילוג לתוכן