החוסן הכלכלי שדלקוב מציגה

מה היא החשיבות של החוסן הכלכלי שדלקוב מציגה לאורך השנים?

עולם אספקת המוצרים מתחלק לשניים, ספקי מוצרים אשר נעלמים לאחר העברת התשלום ואלו אשר נשארים שם עבורך. כחלק מהחזון של דלקוב, אנחנו שואפים להיות שם תמיד עבור לקוחותינו, לספק שירותים וייעוץ ואת הפתרונות הטובים ביותר לארונות הזזה.

מעל לשלושים שנות פעילות הפכו אותנו ממפעל קטן לחברה משמעותית המובילה את ענף ארונות ההזזה בארץ ומחזיקה בקשר בלעדי עם חברת RAUMPLUS גרמניה, החברה המובילה בעולם ענף ארונות ההזזה. שנות מתן השירותים הרבות שלנו סיפקו לנו חוסן כלכלי בו אנו משתמשים על מנת להמשיך ולגדול עבור לקוחות העבר והעתיד שלנו.

שימוש בשיטות העבודה המתקדמות ביותר

בדומה למוצרים רבים אשר הפכו לחלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו, ישנם חידושים רבים בענף ארונות ההזזה אשר אינם מוכרים למרבית האנשים אך יכולים להשפיע רבות על חייהם. שיטות עבודה חדישות עוזרות לנו להוזיל את תהליכי הייצור ובכך לחסוך ללקוחותינו כסף מבלי להתפשר על איכות הארונות ופטנטים ייחודיים הופכים את הארונות שאנו מספקים לאידיאליים עבור הלקוח מכל בחינה.

שירות אישי שמתחיל בשיחת הטלפון הראשונה

בחברת דלקוב אנחנו מבינים שההצלחה שלנו נשענת וצומחת על שני דברים עיקריים, שירותים איכותיים ושביעות רצון הלקוחות שלנו. כבר בשיחת הטלפון הראשונה נוכל להבין את הצרכים ואת המגבלות שלך – ולהתאים אליהם את אופי השירות וכמובן שגם את המוצר הסופי.

כחלק מהשירותים שלנו, אנחנו מבצעים מדידות בבית הלקוח ומספקים ייעוץ והסברה בנוגע לאפשרויות הייצור או הייבוא של הארונות האידיאליים עבור צרכי הלקוח.

אנחנו מזמינים אותך להצטרף למעגל הלקוחות הגדל שלנו

עכשיו זה הזמן שלך ליצור איתנו קשר ולראות איך השירות שלנו עזר לנו לשגשג ולבנות חוסן כלכלי בתקופה ובענף בהם התחרות גדלה בכל יום.

מאמרים אחרונים

שתפו

Call Now Button דילוג לתוכן