סוגי ארונות הזזה

סוגי ארונות הזזה: כל הטרנדים והעיצובים שכדאי להכיר

הקיץ בפתח ואיתו החשק לחדש את הריהוט בבית לטובת ריהוט צבעוני, נוח וקליל יותר. כאשר אנו מדברים על קלילות, ישר עולה בראשנו רהיטים שניתן להשתמש בהם בלחיצת כפתור, ממש כמו ארונות הזזה איכותיים החוסכים לנו מקום ומאפשרים לנו לפתוח אותם בסטייל. אז דקה לפני שבוחרים ארון הזזה מושלם לחדר השינה, כדאי להכיר את כל הטרנדים והסוגים הממתינים לנו 'על המדפים'.

ארונות הזזה לחדרי ילדים

ארונות בחדרי הילדים לא משמשים רק למטרת אחסון, אלא משמשים כפריט עיצוב דומיננטי המשפיע על עיצוב החלל. דגם הארון הזזה זכוכית המיוחד שלנו מזכיר קצת ילדה קטנה ומיוחדת המשתלבת בצורה נהדרת בחדרי הילדים. הזכוכית של הדגם מחוסמת (במיוחד לילדים) ובעלת מראה של שני שליש מלבני זכוכית בדלתות. אגב, הדגם יכול להשתלב גם בחדר השינה שלכם בזכות המראה האלגנטי שלו.

קלאסיים ונקיים לצד צבעים נועזים עם אמירה

טרנד בולט בתחום ארונות ההזזה הוא דווקא המראה הקלאסי שלו, המשלב צבעים שקטים שיכולים להיות גווני לבן או צבעי פסטל. לבתים בסגנון מודרני אנו ממליצים ללכת על קווים נקיים, אך להעז מעט עם הצבעים כדי לשבור את הלובן המסורתי. כך למשל תוכלו להוסיף חיפוי ארון המשלב עץ ומראה עם נגיעות גוון אדום או טורקיז שיכול להשתלב נהדר עם עיצוב מודרני כפרי שנעשה טרנדי מאוד ואהוב על מעצבי פנים.

ארון הזזה שהוא כמו קופסת תכשיטים

לאלה שאוהבים מראה דומיננטי יוכלו למצוא גם ארונות הזזה שהם כמו קופסת תכשיטים קסומה המשלבת חיפוי נועז עם גימורים מיוחדים. כך למשל ארונות הזזה בגוונים אפורים, שחורים וכו', יכולים להקנות לחדר השינה מראה יוקרתי. לארונות ההזזה תוכלו להוסיף מגוון אלמנטים עיצוביים כמו תוספת אלומיניום, זכוכית חלבית, עיטורים מדליקים על גבי המראות, נגיעות של ניקל ועץ הנותנים מראה מיוחד וכמובן את התוספת המתבקשת – טלוויזיה בתוך המראה שעליה נדבר בהמשך.

גוון עץ חוזר לאופנה ובגדול

ארונות הזזה בגוונים לבנים מככבים זה כעשור בתחום העיצוב, אולם נראה שישנם אנשים המחפשים לחזור למראה המסורתי והאהוב – גוון עץ. ארון הזזה איכותי מעץ מלא ואיכותי מעניק לחלל מראה עוצמתי שלא ניתן להתעלם ממנו, ממש כמו הארונות הישנים של פעם, רק עם טוויסט מודרני ההופך את העיצוב שלו לסופר עכשווי. מלבד זאת, תוכלו לשלב עיטורי עץ על חיפויי הדלתות, או להשאירו טבעי, כאילו לקחו פיסות עץ והדביקו על הארון. רק נציין שארון מעץ מלא המתאפיין בעמידות גבוהה בפני שחיקה, ולכן תוכלו ליהנות מיופיו למשך שנים רבות.

זכוכית אלגנטית במראה של ארמון יוקרה

סוג נוסף אהוב ומוכר הוא ארון הזזה שדלתותיו מיוצרות מזכוכית יוקרתית שיכולה להגיע בצבע הטבעי שלה, או צבעונית ורועשת עם שלל צבעים המקפיצים את החלל. כך למשל זכוכית בגווני פסטל או צבעים סולידיים יותר כמו שחור, אפור, תכלת ואפילו כתום בהיר. את ההדפסים תוכלו למצוא בשלל דוגמאות ואפילו להזמין עיצוב אישי המתאים לאופי החלל.

שילוב טלוויזיה בתוך הארון

אומנם מדובר על טרנד מוכר ופופולרי, אך נראה שהוא לא הולך להיעלם בקרוב מנוף הארונות בחדרי השינה שלנו. גם השנה יותר ויותר זוגות יכניסו לחדר השינה שלהם ושל ילדיהם מסך טלוויזיה המובנה בתוך דלת הארון וכאשר הטלוויזיה כבויה ניתן לראות מראה רגילה או זכוכית דקורטיבית מיוחדת.

ארון הזזה מעץ מלא- ארון הזזה איכותי ומרשים ביופיו המיוצר מעץ מלא המתאפיין בעמידות גבוהה בפני שחיקה. חלק מארונות ההזזה המיוצרים מעץ מלא משלבים על גבי דלתות הארון עיטורים מיוחדים המשדרגים את עיצוב הדלתות.

ארון הזזה זכוכית- סוג נוסף של ארונות הזזה הינו ארון הזזה שדלתותיו מיוצרות מזכוכית צבעונית או זכוכית בגווני שחור/לבן/אפור. ארונות אלו מגיעים כיום במבחר עשיר של הדפסים מיוחדים ומעוצבים המודפסים למעשה על גבי דלתות הארון.

כמו כן, תוכלו למצוא ארונות הזזה עם מסכי טלוויזיה מובנים על גבי דלתות ההזזה.

מאמרים אחרונים

שתפו

Call Now Button דילוג לתוכן