ארונות הזזה בראשון לציון

לרכישת ארון הזזה ראשון לציון ותושביה מוזמנים ליהנות מהסניף המחודש של דלקוב ארונות

כבר מעל שלושה עשורים שדלקוב מייצרת ארונות באיכות החומרים והעבודה הגבוהות ביותר. כעת, יכולים תושבי ראשון לציון ליהנות מעבודת נגרות באיכות ללא תחרות ומפתרונות אחסון מתקדמים ומותאמים לצרכים.

בין השאר, למחפשים באזור המרכז ארון הזזה ראשון לציון הופכת כעת למעוז חדש של החברה הוותיקה – עם התרחבות וחידוש הסניף שמציע לך 13 דגמים שונים של ארונות הזזה בעיצובים חדשניים, כולל ארונות הזזה עם מראה, ארון הזזה לבן ובטווח רחב של צבעים וגימורים אחרים – ביניהם גם דגמים שטרם נראו בסניפינו.

  • ארונות הזזה מבית ראמפלוס עם דלתות בטכנולוגיית רחף חדישה (Fly Door) אשר מאפשרת למסילות הדלת לשאת עד 180 ק"ג ללא כל מאמץ. דלתות הארון מובנות בקיר ונפתחות בתנועה שקטה וחלקה בגימור זכוכית חלקה או מודפסת ופסי אלומיניום.
  • ארון הזזה מעוצב בצורת ר' המושלם לפינות חדרים ומתאים את עצמו למגוון חללים בבית.
  • 2 דגמים חדשים של חדרי ארונות ענקיים ומפנקים בשילוב של זכוכית ופורמייקה עם תאורה מובנית יהוו פתרון אחסון יוקרתי ומושלם לצרכי כל דיירי הבית.

סניף ראשון לציון המחודש נפתח במתחם סונול מול מגרשי סוכנות שלמה Sixt. הסניף החדש הוא עצום ומתפרש על כ-300 מ"ר עם תקרות גבוהות ומחולק לנישות מסודרות המעוצבות באופן ייחודי ועם תאורה ייעודית ומותאמת המאפשרים לך ליהנות מכל מוצרי האיכות בסניף בנוחות וביעילות.

* מבצע ייחודי לחג – עד 20% הנחה על מגוון דגמי ארונות הזזה*

נשמח לראותך בין לקוחות הסניף החדש שלנו. אם הבית שלך זקוק לפתרונות אחסון חדשים ואיכותיים והגיע הזמן לרכוש ארון הזזה ראשון לציון היא הכתובת החדשה שלך לארונות הזזה שטרם יצא לך לחוות. לאסתטיקה חלקה ומודרנית, לטריקה שקטה ובטיחותית ולמגוון עיצובים חדשניים ומרגשים החוסכים במרחב החללים בבית, ארון הזזה חדש הוא מגוון פתרונות עיצוב במוצר אחד.

 

מאמרים אחרונים

שתפו

Call Now Button דילוג לתוכן