כל החידושים בארון הזזה TV

מפתיע ואסתטי: הכירו את הטרנד של ארון הזזה עם טלוויזיה

אם הכרנו את העיצובים המרשימים של דלתות ההזזה, ולאחר מכן את הטלוויזיה המוטמעת בתוך דלת הארון, שהרי כיום אנשים מעדיפים מראה יותר מינימליסטי, ולכן עולם העיצוב המודרני מביא לנו שתי ציפורים במכה אחת – גם טכנולוגיה פורצת דרך, וגם מראה מינימליסטי-אסתטי שעדיין לא אמר את המילה האחרונה.

קצת על הטרנד של שילוב טלוויזיה בדלת הארון

עוד משנת 1939 החלו לשווק טלוויזיות בעולם. מקומן היה לרוב בחלל הסלון, בו היו מתכנסים בני המשפחה וצופים להנאתם בשידורים ששודרו בגווני שחור-לבן. מי האמין אז שעוד יבוא היום ומסכי הטלוויזיה המגושמים יהפכו לדקיקים ויוטמעו בתוך ארונות ההזזה ויהפכו לבלתי נראים. הטרנד בהחלט אינו עוד מגמה חולפת, אלא כאן כדי להישאר, ונראה שככל שיעבור הזמן נגלה עוד ועוד חידושים בתחום הזה.
חברת ארונות דלקוב אימצה בחום את הטרנד הלוהט, אך מגישה אותו ללקוחותיה ברמת איכות גבוהה מהסטנדרט, על מנת לאפשר להם ליהנות מאיכות בלתי מתפשרת לצד מראה אסתטי מוקפד. לדברי אייל חלובה, מנכ"ל דלקוב ארונות, "אנו משווקים ללקוחות החברה ארונות הזזה עם טלוויזיה מובנית בתוך הדלת. הארון עצמו מיוצר עם פרופיל גרמני על מנת להבטיח את יציבות הדלת והטלוויזיה".
מראה מינימליסטי, כמעט ולא ניתן לזהות שקיימת טלוויזיה

מלבד היציבות שמקנה דלקוב עם הפרופיל הגרמני לטלוויזיה המונחת בדלתות הארונות, החברה מייצרת אלמנטים מיוחדים שיקנו לארון מראה מינימליסטי ולא מגושם, הרי מי שמעוניין לשלב טלוויזיה בדלת הארון, מעוניין שהיא תהיה נסתרת ושדלת הארון לא תהיה עבה. לצורך כך, הניתוקים שבין דלתות ההזזה הם לא בהדבקה כמו בשאר המוצרים המתחרים, אלא הם מובנים באופן שהם נכנסים בתוך הדלת ויוצרים מראה מינימליסטי מאוד, איכותי וחזק, מכיוון שהוא נמצא בחריץ מאחור ולא בהדבקה על גבי הדלת ולכן הוא לא משתחרר עם השנים.

הופכים דלתות מאסיביות לקלילות

אין ספק שהטכנולוגיה המתקדמת של דלקוב מבטיחה את יציבות הטלוויזיה לאורך שנים, הרי ביטחון הוא אחד הפרמטרים שאנו מחפשים בבואנו לרכוש ארון הזזה. אך מלבד זאת, גם מראה אסתטי עולה על הפרק, ולכן דלקוב ארונות משקיעה בפיתוח טכנולוגיות חדשניות שיאפשרו לנו לוותר על דלתות מאסיביות לטובת דלתות אסתטיות ונוחות. מובן שהמראה המיוחד בולט לעין ושווה את ההשקעה הכספית.

אם כך, הטרנד של שילוב טלוויזיה בארון הזזה עדיין לא אמר את המילה האחרונה, וימשיך להגיע אלינו במגוון רב של שיטות התקנה, ולנו נותר ליהנות גם מארון איכותי ונוח המכיל פתיחת הזזה ידידותית, וגם מטלוויזיה שכמעט ואינה נראית לעין.
לצפייה בקטלוג הארונות של דלקוב >>>

מאמרים אחרונים

שתפו

Call Now Button דילוג לתוכן