טרנדים לחדר השינה

טרנדים ועיצובים נבחרים לחדר השינה

חדר השינה הוא לב ליבה של הבית, בו אנו נמצאים כשליש מחיינו ולמי שיש מזל גם מניח את הראש לתנומה קלה בצהרי היום. מלבד נוחות הרהיטים בחדר השינה, גם המראה העיצובי שלו בהחלט יכול לתרום לנוחות ולרוגע שלנו, זה שיאפשר לנו לחוש עטופים דקה לפני שאנו צוללים לחלומות מתוקים. כדי לאפשר לכם ליהנות מכל הרוגע המדובר, 'ארזנו' עבורכם את כל הטרנדים והעיצובים בתחום, אז שווה להישאר!

מסתירים הכל בחלל ויוצרים מראה נקי

אין ספק שהמראה הנקי השתלט על עולם העיצוב, ונראה שכלום לא יעצור אותו. בעיצובים החדשניים הכל מוסתר, הווילונות עוטפים ברכות את החלונות, הבגדים מוסתרים היטב בארונות עם דלתות הזזה ואפילו הטלוויזיה מסתתרת בתוך דלתות ארון ההזזה ואינה תלויה בחלל. האלמנטים היחידים שיבלטו בעיצובים המודרניים הם המיטה, השידות (שגם הן כבר נעשו חלק מהמיטה ולא נפרדות) גופי התאורה ושטיח חמים שיכניס חמימות לחלל.

ארונות הזזה שנראים כמו חיפוי קיר דקורטיבי

היתרונות של ארונות הזזה מתבקשים בעיצובים המודרניים, למעשה הם פרוסים על קיר שלם בדמות ארון קיר הנראה כחלק אינטגראלי ממנו. דלתות הארון ינועו באלגנטיות על גבי המסילה, וכאשר הארון סגור לא נוכל לזהות כלל שמדובר בארון, אלא חלק דקורטיבי מעיצוב החדר. ישנם כאלה שיגדילו ראש ויחפו גם קירות נוספים בחלל בחיפוי של הארון, כך שיתקבל מראה מרשים כמו בבית מלון יוקרתי.

ארונות קיר הזזה קאסטום מייד

ריהוט בהתאמה אישית נפוץ מאוד בארונות קיר, רבים מעדיפים לוותר על ארונות מוכנים מקולקציה מוכנה ומזמינים חדרי ארונות או ארונות קיר 'קאסטום מייד' המותאמים להם באופן אישי, כך הם יוכלו לייצר מרחב אחסון גדול יותר המתאים לאופיים. כך למשל אם מדובר על זוג החובב נעליים, הוא יוכל לבחור מקום אחסון רחב יותר לטובת אחסון הנעלים. דוגמה נוספת היא אנשי עסקים הזקוקים למרחב תלייה לחולצות מכופתרות ועניבות, כך הם יוכלו להתאים את פנים הארון לצרכיהם.

ריהוט מודולרי מותאם אישית

רהיטים מודולריים נעשו טרנד לוהט, כאלה שניתנים לשינוי ולאחסון וחוסכים פי 3 מקום בחלל. הריהוט המודולרי משמש לעיצוב הפנימי של ארונות. למעשה, במקום להיות כבולים למרחב האחסון המוכר, יותר אנשים מעדיפים לרכוש פנים ארון מודולרי המאפשר גמישות ומקום ליצירתיות, לדוגמה שילוב מגירות שלו ושלה לאחסון אישי, מדפים נשלפים שניתן לשנות את המיקום שלהם, מדפי מכנסיים ונעליים נשלפים וכך הלאה.

פיצ'רים מעשיים ומפנקים

חדרי השינה המודרניים כבר לא מסתפקים באלמנטים פשוטים, הם דורשים פיצ'רים מעשיים ומפנקים במיוחד הגורמים לנו לרוגע ופינוק בטריטוריה האישית שלנו. הפיצ'רים יכולים להיות פריטים קטנים, אך כאלה שגורמים לנו להנאה וכל אלה יוצרים תחושת פינוק אמיתית, לצד מראה נקי.

תאורה רכה ומזמינה המוסתרת בתוך הארון

התאורה בחדרי השינה המודרניים תהיה רכה ומזמינה, ואם דיברנו על אלמנטים מוסתרים, רבים משלבים תאורה רכה במרכז החלל, תאורה מינימליסטית לצד המיטות ותאורה מוסתרת בתוך ארון הבגדים המופעלת עם פתיחת הארון. בדרך זו נוכל לפתוח אתר הארון מבלי להדליק את האור המרכזי בחלל ולהפריע לפרטנר שקם מאוחר יותר.

 

מאמרים אחרונים

שתפו

Call Now Button דילוג לתוכן