ארונות הזזה מעוצבים

מגוון ארונות הזזה מעוצבים מבית דלקוב

ארונות הזזה הופכים להיות אביזר נחשק בכל בית יוקרה, ואין כל פלא על כך. הארונות המודרניים יכולים להגיע היום בטווח רחב כל כך של עיצובים עד שהם מהווים אלמנט משמעותי מאוד בעיצוב הבית וכבר מזמן אינם רק רהיט שימושי. דלקוב מייצרת ומשווקת ארונות הזזה מעוצבים עם החידושים העדכניים ביותר.

ארונות הזזה מעוצבים במגוון חומרים

ניתן לייצר ארונות הזזה כמעט מכל חומר ולגוון משמעותית את השימוש בחומרים בבית. מפסי אלומיניום ועץ מלא ועד לזכוכית מחוסמת, חלבית, צרובה או מודפסת, כמו גם פולימרים שונים ועץ מעובד או אף ארונות הזזה עם מראה להגדלת המרחב בכל חלל בבית או בהדפסות למינציה בהתאמה אישית על מנת לשלב את הארון בקו העיצובי הקיים של הבית.

שילוב אלמנטים נוספים

ניתן לשלב בארונות הזזה מעוצבים עזרים נוספים לשימוש נוח ולאסתטיקה מושלמת.

  • גופי תאורה מובנים בארון יסייעו למצוא כל דבר ולסדר אותו בנוחות.
  • אביזרי ריהוט נוספים יכולים להוות חלק מהארון בהתאמה אישית ממזנון לטלוויזיה ועד לספרייה.
  • קל להטמיע את ארונות ההזזה בכל חלל לעיצוב בקו נקי. ניתן להכניסו לנישה מוכנה בקיר עם מרחב לכניסת הדלתות, להתאימו לפינות או לקימורים אחרים בבית או כחלק מחדרי ארונות רחבי ידיים ביתרונות משולבים של תאורה מובנית, תנועת דלתות שקטה וחלקה ועיצובים יפהפיים.

*עכשיו במבצע לחג – עד 20% הנחה על מגוון דגמי ארונות הזזה*

דלקוב מובילה כבר 35 שנה בתחום ייצור ארונות היוקרה. אנו משתמשים בחומרי הגלם האיכותיים ביותר על מנת שיהיה באפשרותך ליהנות מארונות שישרתו אותך לכל החיים ויענו על צרכיך הייחודיים בהווה ובעתיד. לפרטים נוספים על תכנון ארון הזזה או להזמנת ארונות בהתאמה אישית ולבחירה מתוך מגוון העיצובים המתקדמים שלנו – אנו מזמינים אותך להיכנס לקטלוג שבאתר, להתקשר אלינו לגבי כל שאלה שעשויה לעלות לך או לבקר באחד מסניפינו הפרושים ברחבי הארץ.

 

מאמרים אחרונים

שתפו

Call Now Button דילוג לתוכן